...
Виховний захід (9 клас) Здоров'я - скарб PDF Печать E-mail

Виховний захід (9 клас) Здоров'я - скарб
Мета: навчити дітей визначати життєві цінності; розвивати потребу в
здоровому способі життя; формувати культуру здоров я особистості,
відповідальне ставлення до своїх вчинків і власного здоров я;
виховувати свідоме і дбайливе ставлення до власного здоров я як
головної умови реалізації фізичного і творчого потенціалу особистості,
а також патріотичні почуття.

Святково прикрашена сцена. В центрі – плакати з висловами про здоров я: «Здоров я – це безцінний дар природи, воно дається, на жаль, не навіки, його треба берегти. Але здоров я людини багато в чому жалежить від неї самої, від її способу життя, умов праці, звичок та духовності» (І.П.Павлов).
«Здоров я – це не все, але без здоров я ви – ніщо» (Сократ)
«Якщо здоров я ти з дитинства збережеш, то довго і щасливо проживеш»
(А.І.Грузовська)
«Здоров я – дорожче золота» (В.Шекспір)
«Здорова людина є самий дорогоцінний витвір природи» (Т.Карлейль)
«Здоров я – мудрих гонорар» (П.Ж.Беранже).

Лунає музика, на сцену виходять ведучі.
1 вед. Доброго дня!
2 вед. Усім привіт!
1 вед. Ми дуже раді вас вітати!
2 вед. Дозвольте свято розпочати!
1 вед. Сьогодні свято всіх зустріне,
Сьогодні всі наші учні тут.
Хай в цьому залі радість лине,
Бож незабутні враження вас ждуть!
2 вед. Свято ми розпочинаєм,
Лунає музика і сміх усюди.
Щастя ми усім бажаєм,
Хай на планеті мир і радість буде.
1 вед. Це єдність щастя і краси
Дітей лунають голоси.
2 вед. Ми завзяті, молоді
Крокуємо завжди вперед,
Нам до снаги всіх звершень висота.
Якщо здоров я є, тоді і щастя є.
Це знають всі, це істина проста.
1 вед. Тож міцне здоров я  нас усіх,
Ми – шкільна родина, -
Даємо слово гідно зберегти,
Бо ми – майбутнє України!
2 вед. Чи хочете ви бути гарними, жити в гармонії, щоб отримувати насолоду 
від кожного дня, щоб бачити світ лише у світлих фарбах, щоб у ваших
сім ях завжди панували радість, веселий настрій, щоб хотілося співати?
Одним словом, чи хочете ви бути щасливими?
1 вед. Звичайно, хочете. І відомо, що здоров я – це те, без чого жодна людина
не може бути щасливою. А чи завжди ми бережемо своє здоров я,
звертаємо на нього увагу? Звичайно, ні. Ми буваємо такі заклопотані,      що забуваємо про своє головне багатство: з великою насолодою можемо з їсти більше, ніж потрібно, або, навпаки, забуваємо про їжу, не можемо позбутися шкідливих звичок.

2 вед. Тож сьогодні ви  маєте нагоду прискіпливіше придивитися до власного здоров я, оцінити й осмислити все те, що корисно для вашого здоров я.
1 вед. Стало звичним, що людина, яка ніколи не хворіє, безтурботно ставиться до свого здоров я. Тіло безвідмовно служить як цілісний механізм, і людина не уявляє, що може бути інакше. Здорові люди сприймають свій стан не задумуючись, так, ніби нічого не може трапитися і жодна хвороба їх не здолає. А ті, що перенесли якесь серйозне захворювання, зазвичай поводяться інакше, вони знають, що про здоров я потрібно піклуватися.
2 вед. Що ж таке здоров я?
1 вед. Всесвітня організація охорони здоров я прийняла загальне визначення: «Здоров я – це стан повного фізичного,духовного та соціального благополуччя».
2 вед. Ми напевне вас трішки засмутили, треба чимось вас розвеселити.
1 вед. Тож давайте послухаємо пісню «Хай щастить вам люди добрі».
2 вед. Наші наймолодші школярі,запрошуємо вас на сцену.
1 уч. Не думайте, що ми такі малі
Й не знаємо нічого.
На ваше простеньке питання
В нас відповідь давно готова.
2 уч. Ви питали що треба для повного щастя людині?
Свобода і мир та ронкова роса.
А ще небеса мирні, райдужні, сині
І неповторна краса.
3 уч. А ще треба радість і сонце в зеніті.
Здоров я і сили, багато тепла.
Ще тато і мама найкращі у світі
І пісня чарівна щоб завжди була.
4 уч. Хай сонячний зайчик стрибає по хаті,
Хай казку дарує і щире тепло.
Щоб всі ми були і здорові, й багаті,
І щастя веселе у хаті жило.
5 уч. Батьки всі хочуть й вчителі,
Щоб ми росли чудові.
І щоб ішли по цій землі
Розумні та здорові.
6 уч. Бо хворому немилий світ,
Усе йому байдуже.
Тож бережи з маленьких літ
Своє здоров я, друже! 
1 вед. А зараз до вашої уваги ритмічний танець у виконані учнів 5 класу.

2 вед. Мініатюра «Міст здоров я»
1 уч. Навіщо нам берегти здоров я? Для чого?
Хто може нам про це розповісти?
2 уч. Я знаю. Завдяки здоров ю ми зможемо прожити довге щасливе життя.
3 уч. А як потрапити  в це довге щасливе життя?
4 уч. Ми можемо потрапити туди, якщо побудуємо міст до нього із
особливих цеглинок – цеглинок «здоров я».
Разом. Тож давайте побудуємо цей міст і назвемо його мостом «здоров я».
(Діти по черзі прикріплюють цеглинки)
Народження – Довге щасливе життя.         
Цеглинки:
*спадковість                           *зарядка
*свіже повітря                        *режим дня
*добрий настрій                     *повноцінне харчування
*відпочинок                            *взаємовідносини в колективі
*гігієна                                    *ЗСЖ
5 уч. Якщо всі будуть дотримуватися цих умов, то проживуть довге щасливе
життя.
1 вед. Композиція на мотив пісні «Одна калина».
2 вед. А ось і наші активісти завітали.Давайте і їх вислухаємо.
1 уч. Щоб міцне здоров я мати,
Треба дуже добре знати
Дітям правила прості.
Та за змістом золоті.
2 уч. Щоб нічого не боліло,
Полюбити треба мило!
Часто й чисто руки мити
Та охайному ходити.
3 уч. Щоб здорові зубки мати,
Слід про них щоденно дбати,
Чистить,  ротик полоскати,
А твердого не кусати.
4 уч. Овочі та фрукти мити,
Щоб ніколи не хворіти,
Бо мікроби щохвилини
Так і липнуть до людини.
5 уч. Тай волосся причесати,
Щоб красивий вигляд мати.
А в кишені кожну днину –
Носову носить хустину.
6 уч. Щоб здоровим довго жити,
Воду слід усім любити,
Мило, пасту, гребінець –
Будеш справжній молодець.
1 вед. Здоров я, здоров я. Всі про нього говорять, один одному бажають.
Виходить Хвороба з Мікробчиком.
Х. Що це ви все про здоров я та про здоров я.? Якби не було хвороби, то хто
б узагалі згадував про здоров я?
2 вед. А хто тебе сюди запрошував?
Х. Мене не потрібно запрошувати. Я сама разом зі своїм помічником без
запрошення приходжу.
М. (тулячись до дітей)
Я – мікробчик,
Я – хворобчик,
Я до всіх чіпляюсь,
Особливо люблю діток –
Тих, що не вмивались:
Замазур, ледачих,
Тих, що бруд лиш люблять –
Дуже їх кохаю!
Я хвороби їм підкину,
Дифтерію, фарингіт,
І ангіну, й трахеїт.
Завжди весело мені,
Як хворіють діти,
Я росту міцнію,
Набираюсь сили,
Як хворіють діти.
Без хвороби я страждаю,
Без ангіни - помираю.
Це для мене – жах!
Х. Я тут назавжди залишусь. Мені тут подобається і діти мене тут
поважають. Ви хочите, щоб я залишилась?
Діти разом: Ні! Ми вибираємо здоров я!
1 вед. Щоб Мікроб всіх розігнати треба нам потанцювати.
2 вед. Тож пропонуємо вашій увазі танець у виконанні Дашки і Діми.
Якщо хтось вміє так само – приєднуйтесь.
1 вед. А чи знаєте ви від чого ж залежить наше здоров я?
2 вед. Доведено, що стан здоров я на 50 %  залежить від умов та способу
життя, на 20 % - від впливу навколишнього середовища, ще на 20 %
- від спадковості і лише на 10 % - від рівня розвитку медицини.
1 вед. А як же зберегти здоров я? Які умови забезпечують збереження та
зміцнення здоров я?
Учні виходять і утворюють сонце, на промінчиках якого різнокольоровими фарбами написано слово «здороа я».
2 вед. Здоровий спосіб життя.
Довкілля.
Організм людини як біологічна система.
Режим дня.
Охорона життя і здоров я дітей.
Відпочинок.
Я і суспільство.
1 вед. Недарма кажуть: «Весела думка – половина здоров я». Тобто треба
оптимістично дивитись на життя, бути добрим і привітним,
життєрадісним і доброзичливим.
2 вед. Попробуйте бути такими ж рухливими і енергійними як наші учні
старшої танцювальної групи.Танець «Ретро».
1 вед. Сім гріхів не наживай,
А любов у серці май.
Весело дивися в світ
І живи багато літ.
2 вед. В очі кожному дивись,
А вітаючись, всміхнись.
Щиро з другом привітайся,
І не злись, не зазнавайся.
1 вед. І над іншими не смійся,
Бути ввічливим не бійся.
Слів брутальних не вживай.
Всім здоров я побаай!
2 вед. Кажуть правду люди зрілі:
Що в душі – те і на тілі.
Тож за розум свій берись,
Бути добрим завжди вчись.
1 вед. Хочу ще раз я сказати,
Що здоров я краще мати,
Аніж хворому ходити
Й світ чарівний не любити.
2 вед. Бо любов, здоров я, сила
Нам дають чарівнв крила.
Ще дають саме життя
І несуть у майбуття.
1 вед. Нам долать нові вершини,
Ми - майбутнє України!
Щоб творити і дерзати,
То здоров я треба мати.
2 вед. То чому ж не порадіти,
Ми ростемо, наче квіти,
В колі дружної родини.
Усі разом: Ми – майбутнє України!
Пісня: «Дай Бог нам друзі і родино».

 

Яндекс.Метрика >