...
Виховний захід (7 клас) Закон і ми PDF Печать E-mail

Виховний захід (7 клас) Закон і ми
Година спілкування
Мета: ознайомити учнів схильних до правопорушень, з основними питаннями законодавства щодо підлітків і молоді, з найбільш поширеними прикладами правопорушень серед молоді з метою їх попередження серед учнів школи, розвивати інтерес дітей до читання літератури, матеріалів періодичної преси, слухання радіопередач, перегляду телепередач на правову тематику, виховувати у підростаючого покоління правову свідомість.
Хід бесіди
1. Вступне слово
Багато хто з учнів дивується, дізнавшись, що наші повсякденні вчинки часто мають правову оцінку. Право, закони супроводжують людину впродовж усього життя. Щоб уміло і правильно користуватись своїми правами і добру виконувати свої обов’язки, не порушуючи прав і законних інтересів інших, треба знати законодавство. Звісно, у вашому віці неможливо знати детально усі закони. Але основне, що стосується вас, ви повинні знати. Ці знання ви можете почерпнути з книг, газет, з уроків правознавства, виховних годин, радіо – і телепередач.
2. Основна частина
1. Що таке правознавство? Закон?
2. Що вивчає правознавство?
3. На яких принципах у нашому суспільстві ґрунтується право?
4. Яку відповідальність за свої аморальні вчинки несе людина віком до 14р.?
5. Яку юридичну відповідальність несе людина в 14 років?
6. Яка відповідальність настає у 15 років? У 16 років? У 18 років?
7. Що таке хуліганство?
8. Як карається законом хуліганство?
9. Чи були ви коли – небудь свідками хуліганства?
10. Чи допускав хтось із вас хуліганські дії щодо інших людей?
11. Що для вас є найбільшим злочином?
12. В якому законодавстві закріплено право на освіту?
13. В яких документах у школі викладено обов’язки учнів?
14. Чи знаєте ви правила для учнів?
15. Чи може учень працювати у вільний від навчання час? Де саме? З якого віку? Що для цього потрібно?
16. Які правопорушень найчастіше бувають у нашій школі?
17. Що ви розумієте під терміном “громадське місце”?
18. Розглянемо кілька прикладів із шкільного життя.
ПЕРШИЙ ПРИКЛАД – ситуація із шкільного життя.
Один із учнів ненавмисне розбив шибку у вікні коридору. І хоч цього ніхто не побачив, хлопчик сказав про свій вчинок класному керівнику і однокласникам, а прийшовши додому, розповів про неприємну подію батькам. Тато дістав скло потрібного розміру, наступного дня учень приніс його до школи. Техпрацівники допомогли встановити шибку.
Як ви вважаєте, чи є цей вчинок порушенням поведінки у громадському місці?
ДРУГИЙ ПРИКЛАД – ситуація із шкільного життя.
Скориставшись тим, що у коридорі нікого не було, учень порвав стінгазету. Чи порушив учень правила поведінки у громадському місці, враховуючи те, що у скоєному він не зізнався?
3. Підсумки бесіди.
Запитання до учнів
1.    Що нового ви для себе дізналися з цієї бесіди?
2.    Що почули повчального?
3.    Яку користь кожному із вас принесла ця бесіда?
4.    Які питання правозахисного спрямування варто розглянути на черговому засіданні “круглого столу” 

 

Яндекс.Метрика >