...
Виховний захід (7 клас) Яскраві події мого життя PDF Печать E-mail

Виховний захід (7 клас) Яскраві події мого життя

Мета. Ближче  познайомитися з учнями класу, дізнатися про їхні інтереси, мрії; виховувати такі риси характеру як доброта, милосердя, дружба, товариськість.

Вступне слово вчителя.
Сьогодні ми з вами будемо говорити про цікаві події з нашого життя.  Кожна людина живе на землі тільки одне життя, а тому варто задуматись над тим, як його прожити. Адже «більше – добрі, ласкаві і злі». А яка згадка залишиться про тебе, що корисного зробиш ти щоб люди не забули тебе?
У кожного з нас від народження з’являється свої принципи: один любить спокій, буденність, простоту, скромність, інший – навпаки: неспокій, святковість, вишуканість. Одні ростуть і виховуються в сім’ях, де панує любов, злагода, людяність, достаток, а інші – в сім’ях , де можна почути сварки, образи, немає повного достатку. Але кожен з нас зі своїм народженням одержав право на життя і повинен думати зараз над кожним своїм кроком, вчинком.      А зараз кожен розкаже про себе, про цікаві історії із свого життя
(Лине тиха мелодія, і учні розказують про цікаві події із свого життя)
Дуже важливо в житті мати товариша, подругу, з якими можна розділити свою радість і горе, поділитися найпотаємнішим. Справжній товариш ніколи не залишить в біді , з ним завжди приємно. Але пам’ятаймо прислів’я : «Друга шукай, а знайдеш – тримай». Ми не повинні зраджувати дружбу, робити неприємне тому, з ким дружиш.

Практична робота « Як поведешся в такій ситуації?».
Учні читають завдання і висловлюють свої думки.
1.Уяви, що ти з друзями знайшов загублений вчителем листок.
На ньому – розв’язання завдань завтрашньої контрольної роботи. Друзі сказали тобі, якщо не скажеш вчителеві, то всім забезпечені хороші оцінки з контрольної роботи.. Як ти зробиш? Послухаєш друзів? Повідомиш вчителя про знахідку?
2.Перед фізкультурою двоє учнів вирішили: давайте-но підемо з уроків . Якщо підуть усі – то нікому нічого не буде . Учні пішли, та потім виявилося, що дехто залишився .І серед них якраз ті двоє. Тих, що пішли з уроків, покарано. Як оцінюєте вчинок тих учнів, які організували втечу, а самі не втекли?  А  як – вчинок решти учнів , тобто тих, що втекли?
3. Декілька днів Оксана не з’являлася до школи . Ніхто: ні вчителька , ні учні не знали , що з нею сталося . І ось Оксана в школі . В неї дуже сумний вираз обличчя , в очах винуватість . На класних зборах вчителька і учні посварили Оксану за погане відвідування школи , знизили поведінку . Ніхто з однокласників не захистив дівчину . Оксана , вийшовши з класу , заплакала . Чи правильно поступили вчителька і учні ? Що зробили б ви , будучи її однокласником чи однокласницею ?
4. Кожного дня Марійка приходила в школу в іншому одязі. Всі дівчата тільки тихенько поглядали на неї, заздрили, а вона вихвалялася, що батько приїде з Німеччини і ще привезе. Однокласниці почували себе ніяково, тому що вся увага хлопців була звернена тільки на Марійку. Вона перестала дружити з своїми однокласницями, бо вважала їх несучасними. Як ви оцінюєте поведінку Марійки? Що зробили б ви , будучи її однокласником чи однокласницею? Чи правильно поступили хлопці?
5. Ви запропонували дружбу дівчині з сусіднього класу. Вона погодилась. Ви разом з нею ходите в школу, інколи готуєте уроки, слухаєте музику. Але одного разу ваш товариш сказав їй, що ви-нечесна людина, що, крім неї, у вас ще багато подруг. Дівчина, вислухавши це, не захотіла більше з вами спілкуватися, бачити вас. Хто винен у цьому? Як оцінюєте свого товариша? Чи продовжуватимете з ним  дружити? Як плануєте помиритися з дівчиною?
6. Уяви таку ситуацію: у ваш клас поступила на навчання нова учениця (прибула з іншої школи). Твої однокласники не прийняли її, глузують з неї. Дівчата також не дуже охочі дружити з нею. А нова учениця почала подобатись тобі . Як ти діятимеш в такій ситуації?
- Підтримуватимеш однокласників і ніколи не заступатимешся за неї?
- Почнеш дружити з цією дівчиною і не звертатимеш ні на кого уваги?
- Просто будеш ждати і спостерігати, що буде далі?
- Чи поступиш якось інакше?

7. В тебе незабаром день народження. Хочеш запросити своїх друзів. Весь час займаєшся прибиранням. І ось святковий торт на столі, всі друзі зібралися. Ти запросив до столу і своїх батьків та молодшу сестру. Та дехто з гостей був проти того, щоб батьки були присутні. Як поступиш  в такій ситуації?
8. Як ти уявляєш собі шкільну дружбу між хлопцем і дівчиною? Чи віриш у те, що пізніше вона може перерости у любо?
9. Твій батько зловживає алкоголем. Твої шкільні друзі знають про це і постійно глузують з тебе. Що робитимеш в такій ситуації?
10. Якось однокласник запросив тебе послухати музику. Ти пообіцяв обов’язково прийти. І ось у тебе з’явився вільний час і ти згадав про запрошення. Коли прийшов до нього , то побачив ще багатьох хлопців. Вас швидко познайомили. А через деякий час тобі запропонували сигарети. Ти ніколи ще не курив. Як поступиш в даній ситуації?
Підсумок.
Як бачимо, є в житті є багато різних ситуацій, в яких опиняється та чи інша людина. Тому треба бути, насамперед, розсудливим, розумним, не квапитись з рішеннями і висновками, вміти розрізнити , де справжня дружба , а де ні. Наша розмова підходить до кінця. Не знаю, чи були всі щирими, відвертими, чи почерпнули для себе щось корисне? Та хочу, щоб ви зрозуміли, що людина повинна жити прекрасним, повним надії і сподівань життям.

 

Яндекс.Метрика >