...
Виховний захід (6 клас) Моє здоров’я (психологічний бумеранг) PDF Печать E-mail

Виховний захід (6 клас) Моє здоров’я (психологічний бумеранг)

Мета: закріпити уявлення учнів про те,
що найбільше багатство людини – це здоров’я;
викликати бажання займатися спортом;
виховувати охайність, культурно-гігієнічні навички.
Хід виховної години
І. Психологічний настрій.
- Добрий день, дорогі діти! Для того, щоб виховна година принесла радість вам і мені, нам потрібно краще взнати одне одного. В цьому нам допоможе гра «Познайомимось». Правила гри: Слухайте питання. Коли відповідаєте, виконуйте вказані дії:
1.    Чи є у вас брат – плещіть у долоні.
2.    Чи є у вас сестра – потопайте ногами.
3.    Чи любите шоколад – оближіть губи.
4.    Чи любите червоне світло – закрийте очі.
5.    Чи є у вас песик – погладьте себе.
6.    Чи любите ви рухатися – порухайтесь.
7.    Чи є у вас кішка – потрібно потерти долоні.
8.    Кого звати Валя, Валентин, Валерій встаньте.
ІІ. Повідомлення теми виховної години.
Психологічний бумеранг
«Здоров’я – всьому голова»
-    Як ви розумієте це прислів’я?
-    Що означає бути здоровим?
-    Що таке здоров’я?
Здоров’я – це стан повного благополуччя, коли в організмі відсутні хвороби, і він стійкий до захворювань.
-    Від чого залежить здоров’я людини?
(Спосіб життя найсуттєвіше впливає на здоров’я людини. Відомо, що здоров’я на 51% залежить від способу життя. Люди, які ведуть здоровий спосіб життя, дотримуються правил безпеки навчання та праці, залишаються здоровими до глибокої старості.
-    Що потрібно робити, щоб людина виросла сильною і мала міцне здоров’я?
( Інколи людина не задумується про збереження здоров’я: не регулярно харчується або переїдає, порушує розпорядок дня, багато часу проводить перед комп’ютером, не робить ранкової гімнастики.)
-    З чого ви починаєте свій день?
« Хто день починає з зарядки, у того справи в порядку.»
-Діти, ви всі знаєте, що без режиму неможливо існувати, щоб добре себе почувати.
Режим – це перелік тих заходів, які необхідні вам для нормального життя.
Сюди входить весь ваш робочий день, норми поведінки, особиста гігієна, навчання в школі, заняття спортом.
Той, хто виконує режим дня завжди життєрадісний, сильний, не одержує двійок. Він знає, коли йому вставати, коли йти до школи, коли гуляти, коли робити уроки, коли відпочивати і лягати спати.
2. Діти, а зараз пригадаємо і послухаємо, яким має бути режим дня кожного учня.
-    Що потрібно робити, щоб не хворіти?
3. (Читання вірша « Діти на усій землі, знають правила прості»)
4. – Ось сьогодні до нас надійшов лист, в якому  говориться про хлопчика Нільса, який просить допомогти йому визволитися з країни, де знаходиться замок брехунів.
- Допоможемо, Нільсу? (Так)
- Вислухайте мою історію.(Читання листа)
- Яка сумна історія. Мені навіть перехотілося посміхатись.
- Який зараз настрій у батьків Нільса?
- Як виглядає сам Нільс?
- Що ж ми можемо зробити?
(З листа відомо, що Нільс не тільки брехун, але й нічого не знає про здоров’я, про те, як його берегти.)
- Що таке здоров’я?
- Що треба робити, щоб зберегти здоров’я?
- Коли треба починати берегти здоров’я?
( Отже, ви праві, берегти здоров’я треба змалку, виконуючи всі правила гігієни. Це дуже важливо.)
- Якщо ви хочете визволити Нільса, відповідайте на мої запитання. Слухайте уважно. Спочатку запитання будуть для дівчат, а потім для хлопчиків.
Запитання дівчатам.
- Навіщо треба вмиватися?
- Навіщо люди займаються спортом?
Запитання хлопчикам.
- Як необхідно харчуватися?
Для чого людині потрібен сон?
Запитання для класу.
- Що треба робити, щоб зуби були здоровими?
(Не їжте багато солодощів. В солодощах повно цукру. Цукор шкідливий для ваших зубів)
- Не пийте солодких напоїв?
- Їжте багато овочів та фруктів.
- Два – три рази на рік ходіть на огляд до зубного лікаря.
5.- Ось послухайте, що трапляється з тими, хто не чистить зуби.
« Розболілись в зайця зуби»
6. Фізкультхвилинка.
Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити.
Хочу на фізкультхвилинку
Всіх вас запросити.
Раз – підняли руки вгору.
Два – схилились всі додолу.
Руки в боки.
Повернулись, нахилились
І вправо, і вліво -,
Щоб нічого не боліло.
7. Загадки.
- Червоненький, солоденький
Я на грядці уродився
З вами, діти, подружився. (Бурячок)
- Я вбиваю всі мікроби,
Бережу вас від хвороби.  (Часник)
- Не біда, що ніс щипаю, -
Всіх від грипу захищаю. (Цибуля)
- Я на сонці сонцем сяю,
Родичів  багато маю,
Гарбузова господиня –
Усі знають мене,        (Диню)

- Сидить дівчина в коморі,
А коса її на дворі.
Коса в їжу не годиться,
З вітаміном « А» -     (Морквиця)
-  Що у нашому городі
Стає першим у пригоді,
Виростає щодоби,
Як у лісі гриби?   (Огірки)
ІІІ. Підсумок виховної години.
Любіть себе і інших поважайте.
Своє життя й здоров’я бережіть,
І правильну дорогу вибирайте,
Якщо сто літ бажаємо прожить.


 

Яндекс.Метрика >