...
Виховний захід (6 клас) Екологія душі PDF Печать E-mail

Виховний захід (6 клас) Екологія душі

Мета:  продовжувати формувати у дітей власне « Я»; виховувати гуманну,  творчу, соціально – активну  особистість, здатну бережно ставитися  до всього, що її оточує.
Обладнання: два великі малюнки серця; намистини ( або камінчики(; чисті аркуші паперу.
Хід класної години.
Слово вчителя. Сьогодні ми з вами будемо розмовляти на дуже цікаву тему, яка хвилювала протягом багатьох тисячоліть і хвилюватиме кожну живу істоту. А саме: « Хто я? Який?». Це запитання рано чи пізно ставить собі кожна розумна істота, але відповідь вдається знайти не кожному. Давайте сьогодні разом спробуємо дати відповідь на це запитання.

Гра « Інтерв’ю із самим собою».
Учитель пропонує учням записати три якості, яких їм дуже хотілося б позбавитися. Потім із цих трьох якостей він просить учнів вибрати яку – не будь одну, найнеприємніше, і поговорити з нею – узяти інтерв’ю у цієї якості.
Питання для інтерв’ю:
•    Чому ти поселилася в мені?
•    Що ти ставиш собі за мету?
•    Чи подобається тобі розмовляти зі мною?
•    Що я повинен зробити, щоб ти зникла?
Слово вчителя. Тепер, поговоривши зі своїм ворогом, ви знаєте його слабкі місця і в разі його прояву зможете йому протистояти. Запам’ятайте, у житті нічого не треба боятися, треба лише знати як протистояти поганому.
Багато хто з людей боїться казати правду одне одному у вічі. Давайте сьогодні зробимо перший крок у сміливість і, не соромлячись нікого, але пам’ятаючи про норми етики, спробуємо сказати своєму товаришу правду прямо у вічі. Але для цього мені потрібен сміливий учень. Хто хоче провести цей експеримент? ( один учень виходить до дошки).
А тепер ви всі по черзі скажіть вашому товаришеві, які, на вашу думку, є у нього три хороші і три погані риси характеру. ( Учні відповідають на запитання).
Тепер вам буде легко казати правду одне одному, адже всі знають вислів, що « краще гірка правда, ніж солодка брехня». Але, спілкуючись одне з одним, не забувайте, що словом можна дуже образити. Не ображайте один одного і з гідністю сприймайте критику на свою адресу.
Гра « Скарби серця».
Учні поділяються на дві групи за принципом – « дерева – квіти». Кожна група отримує великий малюнок серця, яке вона повинна розділити на клітинки і вписати у них усі якості людини . які роблять серце світлим і сяючим. Група, яка напише більше якостей, виграє, і їй присвоюється звання « Охоронець серця».
Інтерактивна вправа « Мікрофон».
-    Яким якостями повинна володіти людина, щоб прагнути досконалості?

Заключне слово вчителя. Головне – вчасно поставити собі мету і йти до неї без зупинки. Учіться кожний день добра, справедливості й любові!
Домашнє завдання. Відомо, що всі люди на Землі вміють і люблять мріяти. А чи любите мріяти ви? Якби я був вітром? Як би я була сонечком? Якби я був невидимкою і т. п.

 

Яндекс.Метрика >