загрузка...
-->
Рольова гра «У пошуках себе» PDF Печать E-mail

 

 

 

 

 

Учитель. Сьогодні ми говоритимемо про вибір професії. Кожен із вас романтик, мрійник, чогось хоче досягти, кимось стати, ставить перед собою певні завдання, одним словом — шукає себе. Сподіваюся, що наша зустріч допоможе точніше визначитися, ким бути. Звичайно, у такій важливій справі без труднощів не обійтися, проте їх не слід лякатися. Звісно, ви маєте прислухатися до порад дорослих, але прислухайтеся передусім до порад свого серця. А щоб почути внутрішній голос, утвердити свої бажання, мрії, — повірте у власні сили.

Вважайте кожен день маленьким життям і робіть його якомога повнішим та змістовнішим.

Щодня, лягаючи спати, запитуйте себе: «Що я зробила(в) сьогодні? Чи задоволена(ий) собою? Завтра постараюся зробити більше і з користю для всіх». Усе, що «посієте» в один період свого життя, «пожнете» в інший. Людина народжена для того, щоб робити добро іншій людині, залишити гарний спогад у серцях ближніх своїх. Що б ви не робили, робіть так, щоб мати задоволення від своєї праці. Якщо ви робитимете те, що подобається, то життя для вас стане піснею серця. Треба прагнути того, щоб із задоволенням ходити на роботу.

Наша сьогоднішня зустріч пройде у формі гри. Кожен учень обирає собі столик, на якому стоїть картка, на якій зазначена певна професія.

Серед запрошених гостей є юристи, лікарі, учителі, батьки. Вони дадуть вам корисні поради, поділяться секретами творчості.

А тепер запрошую до слова мого помічника, який вирішив присвятити себе журналістській справі.

Журналіст. Переді мною за окремими столиками погрупувалися за інтересами, так би мовити, майбутні фахівці. Кожна група має свої емблеми, за якими легко здогадатися, хто є хто. Розпочну із завтрашніх педагогів.

Зачитаю ваш девіз: «Наука витоншує розум, навчання гострить пам'ять!» Як ви це розумієте?

(Хтось із команди відповідає.)

А тепер скажіть, будь ласка, що вас найбільше приваблює у роботі вчителя? Яким, на вашу думку, має бути учитель?

(Усі дають короткі, вичерпні відповіді.)

Розкажіть, будь ласка, чи існує вчительська мода і яка ваша думка щодо цього.

(Учні, що за «вчительським» столиком, дають відповіді на колене запитання журналіста.)

Журналіст. Тепер надамо слово вчителю-експерту, який бажає вам дати напутнє слово та проаналізує ваші судження.

(На тлі пісні «Вчителька моя» усі слухають виступ учителя.)

Журналіст. Кожен із нас знає, що здоров'я найдорожче. І його треба берегти. Я думаю, саме це кредо поєднало наших майбутніх лікарів. Поведемо з ними розмову.

Чи чули ви такий вислів —«Лікарем треба народитися»? Чи згодні з таким трактуванням? А яка ваша думка щодо вислову «Лікар від Бога»?

(Думки учнів-«лікарів».)

Яка риса характеру має бути притаманна лікареві? Тут у мене є лікарські препарати. Хто з вас знає про їх застосування? Які ви чули лікарські реклами по радіо чи телебаченню? (Діти, що сидять за «лікарським» столом, дають відповіді.)

Журналіст, Тепер просимо нашу гостю — лікаря-експерта підбити підсумки нашої розмови.

(Лікар-експерт висловлює щодо почутого свої думки.)

Журналіст. Продовжуємо наше інтерв'ю.

Є низка професій, які потребують розвиненої пам'яті, спостережливості. Наприклад, юристи, міліціонери, художники та інші. Хто з майбутніх юристів чи художників хоче стати на кілька хвилин піддослідним?

(Демонструється картина, учень її уважно розглядає.)

Тож ставимо запитання на «засипку». Наприклад, перерахувати предмети, зображені на картині, тощо.

Тепер запитання до всіх, хто сидить за столиком «юристів».

Чому ви вирішили стати саме юристом?

Хто підказав це? Що стало приводом?

(Юні юристи висловлюють свої думки.

Далі виступ гостя-юриста, який розказує про свою роботу і дає поради майбутнім юристам.)

Журналіст (підходить до столика, який умовно можна назвати «служба побуту», за ним сидять художники, перукарі, швачки, кулінари.). Мене заінтригував ваш девіз: «Краса врятує світ». Можете прокоментувати його?

(Діти «захищають» своє гасло.)

Журналіст. Не втримаюсь і запитаю майбутніх перукарів. Хто вам сьогодні зробив зачіски?

(Дівчата дають відповіді, демонструючи свої зачіски.)

А тепер запитання до швачок: що значить модно вдягатися? Бо, на мою думку, це, передусім, одягатися зручно, зважаючи на провідний стиль. Щоб виробити свій індивідуальний стиль, слід враховувати вік, характер, манери, рід занять, призначення одягу чи зачіски. Треба все робити так, щоб усі вади фігури були приховані, а найкращі риси — підкреслені. Красу треба підкреслити природно. Для цього потрібно стежити за своєю ходою, манерою триматися. Одним словом, своїм виглядом піднімати людям настрій.

(Майбутні модельєри висловлюють власні судження щодо стилю, моди тощо.)

Журналіст. Усім присутнім я бажаю великого людського щастя, а молоді — знайти своє достойне місце у житті і стати справжніми професіоналами.

Добра всім і сили духу!

 

 

Яндекс.Метрика >