...
"Мої досягнення" PDF Печать E-mail

"Мої досягнення"


(ІІІ змістова лінія 6 клас)

Мета. Виявлення обдарованих учасниць із та¬кого виду діяльності, як в'язання, їх інтелекту, естетичних смаків, захоплень; пропаганда цього виду мистецтва; профорієнтація на професії: в'язання шпицями, модельєр-конструктор, візажист, хореограф та ін.
На столах оформлено виставки робіт учас¬ниць, пов'язаних із темою конкурсу: вишивка, шиття, бісер, малюнок, колекціонування тощо.

(До початку заходу звучить музика).

1-а ведуча. Розпочинаємо заключний тур тра¬диційного конкурсу «Чарівні шпиці».
2-а ведуча. Представляємо учасниць конкурсу.
1-а ведуча. Представляємо членів журі.
2-а ведуча. Слово організатору конкурсу ...
Вчитель.
Сьогодні ми зібралися, щоб визначити «Міс-рукодільницю». У конкурсі взяли участь учні нашого класу. Проходить конкурс у три ту¬ри.
1-а ведуча
А зараз ми розкажемо про наших учасниць. (Ведучі по черзі розповідають про учасниць)
Результати двох попередніх турів оголо¬сять мої помічниці.
1-й помічник.
Перший тур — домашнє завдан¬ня.
Учасниці представляють 6 схем з описами. Ці роботи можна побачити на їхніх персо¬нальних виставках. У першому турі учасниці набрали таку кількість балів.
(Відомість оцінювання 1 туру).
2-й   помічник. 
Другий   тур складається з трьох завдань.
Завдання перше. Практич¬на робота. Учасниці викону¬вали  запропонований узор виданими їм матеріалами та інструментами.
Завдання друге. Відповіді на запитання тесту.
У другому турі учасниці набрали таку кількість балів.
(Відомість оцінювання II туру).

Вчитель.
Сьогодні — заключний тур і беруть у ньому участь 6 учасниць, які набрали найбільшу кількість балів. У цьому турі два завдання.
Перше.
Учасниці будуть демонструвати і захи¬щати на подіумі свої вироби. Для цього вони склали опис виробів, який буде супроводжувати їхній показ.
Друге завдання.
Виставки їхніх робіт, які ви бачите на стендах. Учасниці будуть захищати свої роботи. Розпочинаємо другий тур конкурсу.
Запрошуємо учасниць на середину класу
(Учасниці виходять по черзі, демонструють свої вироби. По мікрофону синхронно звучить текст характеристики вибору).

1-а ведуча.
Демонстрацію моделей закінчено. Слухайте результати показу моделей. (Оголошуються результати).
2-а ведуча.
Переходимо до другого завдання: оцінювання виставки робіт учасниць. Кожна учасниця представить свої роботи. Члени журі оцінять текст характеристики виставки та артис¬тичність учасниці.
(Кожна учасниця характеризує свою виставку).
1-а ведуча.
Послухайте результати захисту ви¬ставок. До початку конкурсу члени журі перегля¬нули виставки і оцінили різноманітність виробів, їх естетику та художнє оформлення експозиції. Слухаємо результати другого завдання. (Результати).
2-а ведуча.
Члени журі виходять на консуль¬тацію для підведення остаточних підсумків. До  вашої  уваги  конкурс  художньої  са¬модіяльності. Виконують учасниці кон¬курсу.
(Далі - концерт).
1-а ведуча.
Слово надається голові журі.
(Оголошуються результати конкурсу, вручаються нагороди: учасниці, яка зайняла І місце — стрічку з написом «Міс-рукодільниця» та цінний подарунок. Учасни¬цям, які зайняли II та III місця -цінні подарунки. Решті учасни¬цям — заохочувальні призи. Виго¬лошуються привітання).
1-а ведуча.
Спонсорами нашого конкурсу виступили: (Називає спонсорів).
На   цьому   конкурс   закінчено. Успіхів вам. До зустрічі.


 

Яндекс.Метрика >