загрузка...
-->
Ведуча модальність (стиль пізнання) PDF Печать E-mail
17.05.2013 15:29

Ведуча модальність (стиль пізнання)

 

0-Ніколи;   1-Інколи;   2-Дуже часто;   3-Завжди;

 

1. Я запам’ятовую матеріал краще, коли записую його.

2. Я роблю велику кількість записів.

3. Я добре відтворюю у пам’яті зорові образи картин, слів цифр, тощо.

4. Я надаю перевагу навчанню, у якому використовується телебачення, або відеомагнітофон.

5. Читаючи, я для запам’ятовування роблю підкреслення.

6. Я користуюся кольоровими олівцями, щоб виділити потрібний матеріал для запам’ятовування.

7. Мені потрібні пояснення до вправ, які я виконую.

8. Постійні шуми дратують мене під час занять (уроків).

9. Для того, щоб зрозуміти про що говорять люди, мені треба дивитись на них.

10. Мені краще працювати у кімнаті (класі) з плакатами та ілюстраціями на стінах.

11. Я запам’ятовую краще, якщо обговорюю інформацію в слух.

12. Я краще засвоюю матеріал, слухаючи лекції (пояснення) ніж читаючи його самостійно.

13. Мені потрібні усні настанови до вправ.

14. Сприймання на слух допомагає мені думати.

15. Я люблю вчитися (готувати уроки) і думати під музику.

16. Я легко розумію сказане, навіть якщо не бачу людини, яка говорить.

17. Я як правило не запам’ятовую самих людей, але пам’ятаю, про що вони говорили.

18. У мене добра пам’ять на почутий анекдот чи жарт.

19. Я легко розрізняю людей по голосах.

20. Включивши телевізор, я більше його слухаю, ніж дивлюся.

21. Я беруся до виконання вправи, не звертаючи уваги на пояснення до неї.

22. Мені необхідні часті перерви під час занять чи роботи.

23. Я рухаю губами, коли читаю „про себе”.

24. Я не люблю займатися за партою і по можливості, уникаю цього.

25. Я нервуюся, коли довго не можу рухатися.

26. Я думаю краще, якщо рухаюсь (ходжу).

27. Я краще запам’ятовую матеріал, дослід чи експеримент, якщо є можливість провести самому.

28. Мені подобається щось будувати, або малювати.

29. Я люблю проявляти свою фізичну активність.

30. Я з задоволенням колекціоную листівки, монети, марки тощо.

 

Додайте оцінки 1-10 позиції, запишіть результат  - (зорова модальність)

Додайте оцінки 11-20 позиції, запишіть результат  - (слухова модальність)

Додайте оцінки 21-30 позиції, запишіть результат  - (кінестетична модальність)

Якщо різниця між двома показниками складає не більше двох балів, то це означає що ви поєднуєте цих дві модальності. Ви поєднуєте три модальності, якщо різниця між ними не більше двох балів. Отриманий результат – показники вашого  найбільш працездатної сенсорної системи в навчанні і роботі.

 

Людина з переважно зоровим сприйняттям дійсності покладається на свою зорову пам'ять і краще засвоює матеріал за допомогою візуальних засобів (відео, книги, схеми на дошці).

 

Людина з переважно слуховим сприйняттям дійсності покладається в навчальній діяльності на розмовну і слухову активність (дискусії, лекції, аудіо записи).

 

Якщо найбільш розвинута у вас є кінезіологічна модальність, можна передбачити, що ви краще навчаєтеся в безпосередньому контакті з предметами, засобами навчання (ігри, моделювання, екскременти, власне написання тощо).

 

Яндекс.Метрика >