загрузка...
-->
ПРАВО/ЛІВО ПІВКУЛЬНІСТЬ PDF Печать E-mail
17.05.2013 15:31

ПРАВО/ЛІВО ПІВКУЛЬНІСТЬ

Виберіть одне твердження, яке найбільше характеризує Вас і позначте Ваш вибір на бланку.

А (Л) Б (П) В (А )

1. Я пам'ятаю краще назви, імена обличчя і обличчя, і імена

2. Мені краще зрозуміти, якщо пояснюють... усно, словами на прикладі, демонстрацією і так, і так

3. Мені легше виконувати роботу, якщо... дають тільки одне завдання треба одночасно працювати над декількома завданнями немає різниці

4. Мені легше відповідати, якщо... є тільки одна, конкретна відповідь потрібна відповідь-пояснення немає різниці

5. Мені... не завжди вдається "прочитати" думки людей по їх жестам, мені треба почути, що вони кажуть легко зрозуміти думки інших, якщо я тільки бачу їх міміку, жести як коли

6. Мені... рідко коли вдається сказати чи зробити щось дотепне майже завжди вдається сказати чи зробити щось дотепне як коли

7. Мені подобаються уроки... коли треба слухати коли треба робити чи спостерігати за експериментом, демонстрацією коли я можу не тільки слухати, але й спостерігати (робити) експеримент

8. Мені легше робити умовиводи... коли я розглядаю факти коли у мене є досвід, знання, уміння і так, і так

9. Під час розв'язування проблем, задач... я завжди серйозний, діловий, не люблю, коли мене відволікають у мене піднесений настрій, мені ніщо не заважає я можу поводитись і серйозно, і грайливо

10. Я прагну... шукати і використовувати найцікавіші, найкращі матеріали для виконання роботи використовую те, що під рукою

11. Я завжди прагну, щоб... моя робота планувалась заздалегідь, щоб я чітко знав, що і коли робити уникнути чіткого, деталізованого планування. . Бажано мати можливість змінювати "на ходу" немає великої різниці, як коли

12. Я... ніколи не був вигадливим, винахідливим завжди був винахідливим, вигадливим іноді буваю винахідливим

13. Мені подобаються уроки, на яких я... пізнаю те, що буде мені корисне на майбутнє отримую знання, які я можу зараз же використовувати і те, і інше

14. Мені... не подобається, коли треба про щось здогадуватись, щось передбачати подобається, коли треба про щось здогадуватись як коли

15. Мені простіше зручніше висловлювати свої почуття, думки прозою з допомогою віршів, пісні, танцю, малюнків і т.і. будь-яким способом

16. Я відчуваю і розумію поезію, символічність дуже рідко завжди Іноді

17. Мені подобається, коли переді мною стоїть тільки одна проблема, яку я повинен розв'язати, дослідити декілька проблем для розв'язання немає великої різниці

18. Мені легше зрозуміти людей, якщо вони звертаються... до моєї логіки, інтелекту до моїх почуттів, емоцій немає різниці

19. Мені зручно і легко вивчати матеріал... усі частини, складові якого зрозумілі і чітко визначені який не подається увесь цілком, про деякі складові частини його треба здогадуватись немає різниці

20. Мені подобається... під час читання розкладати думки, образи, ідеї на складові, аналізувати частини цілого під час читання є можливість додумувати за автора, самому створювати образи, народжувати думки і так, і так

21. Розв'язуючи проблеми, я надаю перевагу... логічності думки інтуїції, здогадці, осяянню як одному, так і іншому

22. Під час розв'язання проблем я прагну мати всебічний аналіз фактів, який провели знавці, експерти образ задачі і те, і інше

23. Мені здається, що мене добре зрозуміють, якщо... я пояснюю свою думку словами я продемонструю на практичних діях те, що я хотів сказати жодний метод не має переваги

24. Я краще сприймаю пояснення вчителя, який... просто розповідає демонструє, показує немає переваги

25. Мені легше запам'ятати...

та відтворити за допомогою... думки, які я почув... слів образи, які я побачив... малюнків можу і так, і так

26. Мені зручніше... досліджувати те, що вже має завершену форму, вид самому завершувати, складати, доводити до цілісності те, що незавершено немає різниці

27. Я люблю... розмовляти і писати малювати і робити речі руками і те, і інше

28. Я... гублюся у думках, коли визначаю напрям, сторони світу завжди легко визначаю напрямок, сторони світу як коли, іноді вдається, іноді ні

29. Я вважаю, що я тип... інтелектуальний (перевага розсудливості) інтуїтивний (перевага здогадці, проникливості, осяянню) як інтелектуальний, так і інтуїтивний

З0. Мені легше вчити, коли... все деталізовано, розкладено по фактам усе подається цілісно немає різниці

31. Коли я читаю... мене здебільше цікавлять факти, подробиці, деталі мене здебільше цікавить загальна ідея, думка твору як те, так і інше

32. Я запам'ятовую... тільки те, на що я звертаю увагу, на що наголошується не тільки те, що виділяється, але й багато фактів, які нібито були поза увагою немає різниці, запам'ятовую все

33. Мені подобається читати... реалістичні оповідання фантастичні романи немає різниці

34. Мені подобається... тиша навкруги, коли я читаю, вчу щось читати чи вчити щось під акомпанемент музики слухати музику тільки для задоволення, а не під час читання

35. Мені подобається... коли все заплановано наперед мріяти і те, і інше

36. Мені здається, що якщо би я писав книжки, то це .були б наукові чи науково-популярні статті, книжки це були б фантастичні оповідания, чи художні твори про життя, любов, людей не знаю

37. Мені не важко, не складно, не виникає душевного навантаження коли я розповідаю про приватні справи комусь віч-на-віч коли я розповідаю про щось приватне людям, групі, товаришам все одно: можу і так, і так

38. Мені подобається... копіювати, перемальовувати малювати ті образи, що • народжуються у моїй уяві і те, і інше

39. Мені приносить задоволення... коли я щось удосконалюю коли я щось винаходжу і одне, і друге

40. Мені краще вчити те... що я можу дослідити, довести у думці що я бачив на власні очі, сам спробував, дослідив практично немає різниці -

41. Мені більше подобається... алгебра, ніж геометрія геометрія, ніж алгебра і одне, і друге

42. Мені легше... прослідкувати перебіг думок встановити зв'язки між думками і ідеями і одне, і друге

43. Мені подобаються... собаки коти і собаки, і коти

44. Я... людина, яка діє за принципом самоорганізуючої системи, планує свій час, активність, заздалегідь визначає строк людина, якій бракує часу, щоб завершити свої справи людина, якій завжди вдається завершити усі справи у визначений строк

45. Мій настрій... постійний часто і швидко змінюється інколи змінюється, але не у значній мірі

46. Я людина... зібрана, мене важко відволікати неуважна іноді буваю неуважним

47. Я добре пам'ятаю... імена, дати малюнки, схеми, плани розташування однаково і одне, і друге

48. Мені вдається... передбачати результати, ґрунтуючись на своїх знаннях, статистиці передбачати, питаючи пораду у свого серця, передчуття і одне, і інше

49. Мені легше вчити і розуміти, якщо я... отримаю інструкцію, що і як робити бачу наочний матеріал "у дії" немає переваги

50. Мені легше вчити, коли я... конспектую матеріал роблю висновки, умовиводи, узагальнюючи матеріал немає переваги

 

 

 

 

 

 

 

 

Підрахунок результатів

 

1) Слід порахувати загальні суми А =___ ,Б =___, В =___.

2) Відніміть суму „А” від суми „Б”:

Б – А =___

(результат можебути відємним чи додатнім)

3) Якщо результат В дорівнює 15 чи більше, тоді поділіть результат „Б”– „А” на 3,

чи якщо результат В від 9 до 14, то поділіть результат „Б”– „А” на 2,

чи якщо В менше 9(8,7, і т.д.), то у цьому випадку, результат „Б”– „А”  є вашим остаточним результатом.

4) Відмітьте на шкалі ваш результат.

 

 

 

 

Яндекс.Метрика >