1 |
Реферат на тему: Визначення публікації, її види та функції
|
2 |
Конспект 5 клас: Види речень за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні). Окличні речення. Розділові знаки в кінці речень
|
3 |
Конспект уроку: Словосполучення. Головне та залежне слова у словосполученні
|
4 |
Конспект уроку: Речення, його граматична основа
|
5 |
Конспект уроку: Зв’язне мовлення. Загальне уявлення про стилі мовлення, сфери вживання кожного з них
|
6 |
Конспект 5 клас: Зв’язне мовлення. Усний докладний переказ тексту наукового стилю
|
7 |
Конспект уроку: Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)
|
8 |
Конспект уроку: Зв’язне мовлення. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум (практично).Особливості будови розповіді. Усний докладний переказ тексту розповідного характеру
|
9 |
Конспект 5 клас: Головні члени речення: підмет і присудок
|
10 |
Конспект уроку: Другорядні члени речення. Додаток
|
11 |
Конспект уроку: Другорядні члени речення. Означення. Обставина
|
12 |
Конспект 5 клас: Головні та другорядні члени речення. Тематичне тестування (тема: Словосполучення, речення)
|
13 |
Конспект 5 клас: Зв’язне мовлення. Замітка до газети (зі шкільного життя) інформаційного характеру
|
14 |
Конспект уроку: Речення з однорідними членами (без сполучників і з сполучниками а, але, одиничним і). Кома між однорідними членами
|
15 |
Конспект уроку: Узагальнювальне слово перед однорідними членами. Двокрапка після узагальнювального слова
|
16 |
Конспект: Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Тематичне тестування (тема: Однорідні члени речення)
|
17 |
Урок: Звертання. Розділові знаки при звертанні
|
18 |
Конспект уроку: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Виділення їх на письмі комами
|
19 |
Конспект уроку: Вставні слова (практично); виділення їх на письмі комами
|
20 |
Конспект уроку: Звертання та вставні слова. Тематичне тестування (тема: Звертання та вставні слова)
|
21 |
Конспект уроку: Зв’язне мовлення. Складання діалогів зі звертаннями та вставними словами
|
22 |
Конспект уроку: Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. Кома між простими реченнями, що входять у складне. Кома перед і, й, та, а, але, щоб, тому що, коли, як Мета: поглибити поняття про складне речення; формувати в учнів умінн
|
23 |
Конспект уроку: Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Тематичне тестування (тема «Складне речення»)
|
24 |
Конспект: Зв’язне мовлення. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру
|
25 |
Конспект уроку: Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові після слів автора та перед словами автора
|
26 |
Конспект уроку: Діалог. Тире при діалозі
|
27 |
Конспект уроку: Пряма мова та діалог. Тематичне тестування (тема «Пряма мова та діалог»)
|
28 |
Урок: Зв’язне мовлення. Контрольне читання мовчки. Створення діалогів
|
29 |
Конспект: Звуки мови і звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки
|
30 |
Розробка уроку: Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі
|
31 |
Конспект уроку: Зв’язне мовлення. Особливості будови опису. Усний вибірковий переказ опису предмета
|
32 |
Конспект уроку: Знаки письма. Алфавіт. Вимова звуків, що позначаються буквами г і ґ. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв і, є, ю, я
|
33 |
Конспект уроку: Співвідношення звуків і букв. Тематичне тестування (Звуки мовлення та знаки письма)
|
34 |
Конспект уроку: Орфограма (практично). Ознайомлення з орфографічним словником. Орфографічна помилка (практично)
|
35 |
Конспект уроку: Зв’язне мовлення. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру, що включає опис предмета
|
36 |
Конспект: Склад. Наголос. Основні правила переносу. Ознайомлення з орфоепічним словником і словником наголосів. Орфоепічна помилка (практично)
|
37 |
Конспект уроку: Зв’язне мовлення. Контрольне аудіювання. Аналіз переказу
|
38 |
Конспект уроку: Вимова наголошених і ненаголошених голосних, позначення їх на письмі. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів
|
39 |
Конспект уроку: Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом
|
40 |
Конспект уроку: Зв’язне мовлення. Аналіз контрольного переказу
|
41 |
Конспект з української мови 5 клас: Зв’язне мовлення. Контрольний переказ
|
42 |
Конспект уроку: ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИННІ СИНОНІМИ ТА ЇХ ВИДИ (КОНТЕКСТУАЛЬНІ СИНОНІМИ, ПЕРИФРАЗИ; ПЕРЕНОСНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛІВ)
|
43 |
Конспект уроку: ТЕЗИ
|
44 |
Конспект уроку: Лексико-стилістичні синоніми і їх види
|
45 |
Конспект уроку: ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНІ СИНОНІМИ ТАЇХ ВИДИ. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ
|
46 |
Конспект уроку: Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух
|
47 |
Конспект уроку: АНТОНІМИ. ПАРОНІМИ. ПРАВИЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ПАРОНІМІВ У МОВЛЕННІ
|
48 |
Конспект уроку: ОСНОВНІ ГРУПИ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ
|
49 |
Конспект уроку: КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО СТИЛЮ З ТВОРЧИМ ЗАВДАННЯМ
|
50 |
Тема уроку: Основні пунктограми в складному реченні
|
51 |
Конспект уроку: Основні пунктограми в складному реченні
|
52 |
Конспект уроку: Письмовий твір на морально-етичну тему.
|
53 |
Конспект уроку: Тематичне тестування з теми «Будова тексту»
|
54 |
Конспект уроку: Письмовий переказ із творчим завданням.
|
55 |
Конспект уроку: Робота над виправленням помилок допущених у творі та переказі.
|
56 |
Конспект уроку: ТЕМАТИЧНІ ВИПИСКИ, ПЛАН (СКЛАДНИЙ)
|
57 |
Конспект уроку: СПЕЦИФІЧНО ПОБУТОВА ЛЕКСИКА. ПРОСТОРІЧНІ СЛОВА
|
58 |
Конспект уроку: ПРОФЕСІЙНО-ВИРОБНИЧА, НАУКОВА Й ДІЛОВА ЛЕКСИКА
|
59 |
Конспект уроку: УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ. КОНСПЕКТ ПРОЧИТАНОГО (ПУБЛІЦИСТИЧНОЇ СТАТТІ)
|
60 |
Конспект уроку: УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ. ВИСТУП ПРОБЛЕМНОГО ХАРАКТЕРУ НА ЗБОРАХ, СЕМІНАРАХ
|
61 |
Конспект уроку: ДІАЛЕКТНІ СЛОВА, СФЕРИ ЇХ УЖИВАННЯ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ
|
62 |
Конспект уроку: Застарілі слова, їх стилістичні функції
|
63 |
Конспект уроку: ЗАПОЗИЧЕНІ СЛОВА, ЇХ СТИЛІСТИЧНІ ФУНКЦІЇ
|
64 |
Конспект уроку: НЕОЛОГІЗМИ, ЇХ СТИЛІСТИЧНІ ФУНКЦІЇ
|
65 |
Конспект уроку: КОНТРОЛЬНА РОБОТА (КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ)
|
66 |
Прислівник сучасній українській діловій мові
|
67 |
Тестові завдання з української мови
|
68 |
СТАТУС АНГЛІЦИЗМІВ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ
|
69 |
Історія розвитку українського правопису
|
70 |
Доля рідної мови - доля України
|
71 |
Фонетичні закони мови і правила правопису
|
72 |
Культура і техніка мовлення в телерадіожурналістиці
|
73 |
Новітні технології у засобах масової комунікації
|
74 |
Вживання великої літери в українській діловій мові
|
75 |
Проблеми двомовності. Суржик
|
76 |
Науково-термінологічна, виробничо-професійна лексика, її роль і місце у текстах ділової української мови. Синоніми та пароніми в діловому мовленні.
|
77 |
Характеристика прислівників часу у творах Ольги Кобилянської
|
78 |
Складнопідрядні речення часу.
|
79 |
ПРИЙМЕННИКОВІ ТА БЕЗПРИЙМЕННИКОВІ КОНСТРУКЦІЇ, ЩО ВИРАЖАЮТЬ ЧАСОВІ ВІДНОШЕННЯ, У ТВОРАХ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ.
|
80 |
Сучасне вивчення української мови в початкових класах
|
81 |
Розвиток української мови.
|
82 |
Складносурядні речення.
|
83 |
Складнопідрядні речення часу.
|
84 |
Складні випадки української орфографії у текстах ділових паперів.
|
85 |
Нормативи оформлення довідково-інформаційної документації, класифікація службових листів та правила ділового листування. Склад реквізитів
|
86 |
Розкрити синтаксичні особливості текстів професійного характеру
|
87 |
Використання термінів та професіоналізмів у сучасній українській мові
|
88 |
Професіоналізми
|
89 |
Етикет ділового листування
|
90 |
Дискусія. Форми проведення дискусій. Культура мовлення під час дискусії
|
91 |
Правила побудови ділової бесіди
|
92 |
Термін у системі професійного мовлення
|
93 |
Український мовленнєвий етикет
|
94 |
Основні норми усного професійного мовлення
|
95 |
Культура мови і культура мовлення. Комунікативні ознаки культури мовлення
|
96 |
Стилі сучасної української літературної мови
|
97 |
Основні ознаки літературної мови
|
98 |
Українська національна та літературна мова.
|
99 |
Місце української мови серед інших мов світу. З історії становлення та розвитку української мови
|
100 |
Мова як суспільне явище. Основні функції мови
|
101 |
ТИПОВІ ПОМИЛКИ У СЛОВОВЖИВАННІ
|
102 |
Документ, його функції. Класифікація документів
|
103 |
Координація присудка з підметом
|
104 |
Порядок слів у реченні
|
105 |
Особливості синтаксису ділового мовлення
|
106 |
Дієслово в діловому мовленні
|
107 |
Займенник у діловому мовленні
|
108 |
Норми вживання числівника в професійному мовленні
|
109 |
Прикметник у професійному мовленні
|
110 |
Нормативні аспекти граматичних категорій іменника (рід, число, відмінок)
|
111 |
Абревіатури в діловому мовленні. Правила скорочування слів
|
112 |
Пароніми в діловому мовленні
|
113 |
Омоніми
|
114 |
Конспект уроку: «Закріплення правильної артикуляційної позиції при вимові звука л»
|
115 |
Конспект уроку: "Вироблення правильної артикуляції звука р, введення його в склад та слово"
|
116 |
Конспект уроку: "Робота над диференціацією звуків с-ш, з-ж. Аналіз слів, складних за звуковою структурою"
|
117 |
ІМЕННИК
|
118 |
Числівник
|
119 |
СТИЛІ МОВЛЕННЯ
|
120 |
Прикметник
|
121 |
ПРИЙМЕННИК
|
122 |
ЗАЙМЕННИК
|
123 |
ДІЄПРИСЛІВНИ
|
124 |
ДІЄПРИКМЕТНИК
|
125 |
ГЕНЕАЛОГІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. ЛІТЕРАТУРНА МОВА
|
126 |
Переклад прийменникових конструкцій з англійської на українську мову
|
127 |
Переклад тексту У.Теннеси та аналіз цього перекладу
|
128 |
Сюрреалізм
|
129 |
Реферат з курсу “Основи зіставного мовознавства“ на тему: “Історія порівняльно-історичного мовознавства X|X – початку XX століття“
|
130 |
Реферат З курсу “Основи компаративістики” На тему: Переклад як форма літературних взаємин.
|
131 |
НОВАТОРСТВО В ПОЕЗІЇ ПАВЛА ТИЧИНИ
|
132 |
Трансформацiя образу Фауста у творчостi Й.В.Гете та О.С.Пушкiна
|
133 |
Реферат на тему «Микола Аркас - адмірал, історик, письменник»
|
134 |
Духовний поклик Лесі Українки
|
135 |
Микола Хвильовий
|
136 |
Реферат на тему : Поети “Молодої музи”.
|
137 |
Реферат за темою: “Український романтизм. Микола Васильович Гоголь”
|
138 |
РЕФЕРАТ З УКРАІНСЬКОЇ МОВИ НА ТЕМУ: ФУНКЦІОНУВАННЯ СЛІВ-ТЕРМІНІВ ІНШОМОВНОГО ПОХОДЖЕННЯ В МОВЛЕННІ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
|
139 |
Твори з української мови та літератури
|
140 |
Тема: “Я ЄСТЬ ЛЮДИНА, СИН СВОГО НАРОДУ…”
|
141 |
Реферат: Ефект очуження в драматургії Бертольда Брехта
|
142 |
Реферат з курсу “Фольклористика” на тему: Синкретизм поганських та християнських вірувань в українському фольклорі.
|
143 |
Реферат з курсу “Сучасна українська поезія” на тему: Поезія Емми Андієвської.
|
144 |
Реферат з курсу “Загальне мовознавство” на тему: Мова як історична категорія.
|
145 |
Реферат на тему: “Біографія Євгена Маланюка”
|
146 |
Драматургія В.Винниченка та її роль у становленні українського модерного театру.
|
147 |
Український романтизм.
|
148 |
Реферат з курсу “ Основи зіставного мовознавства ” на тему: Мовні універсалії
|
149 |
Реферат з курсу “ Основи зіставного мовознавства “ на тему: “Мовні реалії та проблеми їх перекладу“
|
150 |
Зміни в українському правопису в наш час.
|
151 |
Приклади ділових документів
|
152 |
Генеза української національної мови
|
|
|