загрузка...
-->
Конспект уроку Людина і світ: Узагальнення знань за темою «духовне життя і духовність людини» PDF Печать E-mail

Мета: повторити, закріпити та узагальнити вивчений матеріал; розвивати навички та знання, набуті під час вивчення теми.

Тип уроку: урок узагальнення вивченого.

Форма проведення уроку: бліцопитування.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель. Сьогодні на уроці ми з вами узагальнимо знання, які отримали під час роботи над темою «Духовне життя і духовність людини». Кожний із вас отримає питання з теми, підготує коротенький виступ.

ІІІ. Основна частина уроку

Запитання

1. Як пов’язані проблема добра і зла з моральністю людини?

2. Чим різняться добро і зло з релігійної точки зору?

3. У чому сутність міфу про гріхопадіння Людини та його значення в історії культури?

4. Який зв’язок існує між особистістю, її характером та здатністю до добра і зла?

5. У чому полягає позитивний аспект зла?

6. Як ви розумієте дуалізм добра і зла?

7. Який зв’язок структури особистості з проблемою виникнення добра і зла?

8. Чи є проблема добра і зла суто людською?

9. Чи існує добро і зло в природі?

10. Як треба вирішувати діалектику ставлення Людини до зла: не опиратися злу насиллям або опиратися злу силою?

11. Які ви знаєте способи подолання зла?

12. Як ви вважаєте, яким є співвідношення зла і добра у світі? Яка динаміка цього співвідношення в історії?

13. Чи може добро перемогти зло в людському суспільстві?

14. Людина добра чи зла?

15. Що ми називаємо гідністю?

16. Що таке людська гідність? Чи є синонім особистої гідності?

17. Що ми називаємо громадянською гідністю?

18. Що спільного між гідністю та честю?

19. Що спільного між гідністю та престижем?

20. Чому демократія неможлива без розвиненого почуття власної гідності громадян?

21. Доберіть синонім до слова «душа».

22. Що таке почуття й емоції?

23. Чому погано і шкідливо псувати настрій іншим людям?

24. Яким чином вам вдається покращувати настрій близьких вам людей?

25. Чи вмієте ви керувати власними почуттями і навіщо це потрібно робити?

26. Що таке темперамент і характер?

27. Спробуйте визначити свій тип темпераменту.

28. Проаналізуйте свій характер і визначте, що можна зробити для його вдосконалення.

29. Як ви розумієте поняття «любов»?

30. Які види любові ви знаєте?

31. Які способи виховання волі ви знаєте?

32. Чи можна виховати інтелігентність?

IV. Підсумок уроку

Учитель підбиває підсумки виступів учнів, виставляє оцінки.

V. Домашнє завдання

Підготувати публічний виступ на тему «Добро і зло в сучасному суспільстві».

 

Яндекс.Метрика >