Контрольна робота на тему: Діагностична модель служби управління персоналом Печать


Вибирається служба управління персоналом “Manager”. Юридична форма - Товариство. Форма власності - приватна. Характер виробництва - виробництво послуг. Наше підприємство займається наступними видами діяльності: Розробка комплексних рекламних компаній, пошук робочих місць,проведення презентацій, навчання кадрів. Підприємство з точки зору технології є малосерійним. Дане підприємство використовує наступні види ресурсів:
•    Матеріальні (Обладнання, транспорт, енергоносії, витратні матеріали, )
•    Інформаційні (Про клієнта, про конкурентів, про ціни на послуги, про появу нових послуг в цій сфері діяльності, ринок труда)
•    Трудові (Персонал фірми)
•    Фінансові ( Рахунок в банку, кредит)
2.     Необхідна чисельність управлінського персоналу є наступною:
•    4 топ-менеджера
•    11 менеджерів середньої ланки
Загальна чисельність працюючих - 95 чоловік.
3.     Принципи розподілу праці: на основі функціональної і професійної приналежності.
4.     При представленні підприємства як систему доводиться розглядати, спочатку технічну і соціальну частини окремо.
•    Технічна система нашої організації включає в себе: обладнання, капітал, будівля, транспорт, джерела інформації.
•    Соціальна  система представлена персоналом фірми, всією безліччю соціальних відносин, комунікацій, як між клієнтом і персоналом, так і  досвідом в спілкуванні.
Взаємодії соціальною і матеріально-речовинною системами відбувається на основі внутрішніх потреб організації, направлених на рішення поставлених задач.
5.     Спроба проаналізувати зовнішні чинники впливу на організацію виглядає таким чином:
Чинники  впливу.
•    Стан економіки
•    Політична обстановка
•    Міжнародні події
•    Екологічні чинники
•    НТП
•    Соціокультурні чинники
•    Кліматичні
Під складністю зовнішньої середи розуміється число чинників на які організація зобов'язана реагувати, а так само рівень мінливості кожного чинника. На наш погляд складність зовнішньої середи не високий, тому що число чинників зовнішньої середи відносно не велике і їх варіативність можна приблизно прогнозувати.
Рухливість середи - це швидкість з якою відбуваються зміни в оточенні організації. Ми вважаємо, що як і складність, рухливість зовнішньої середи нашої фірми невисока. Одні з найбільш динамічних чинників, які ми розглядаємо є НТП і конкуренти.
•    Конкуренти - цей чинник один з найбільш динамічно що міняються, але швидкість його зміни (рухливість) не настільки висока, що б надавати на нашу організацію глобальний вплив.
•    НТП - Швидкість зміни НТП примушує більшість структур нашої організації стежити і адекватно реагувати на новинки що з'являються внаслідок прогресу.
Невизначеність зовнішньої середи - низька, тому що ми маємо всього лише три чинники невизначеність яких відносна висока і перераховується в порядку збільшення невизначеності. Це:
•    Клієнти.
•    Конкуренти.

Взаємозв’язаність чинників зовнішньої середи - це рівень сили, з якою зміна одного чинника впливає на інший чинник. Взаємозв’язаність чинників зовнішньої середи, нашої організації, низька тому, що лише два чинники зовнішньої середи можуть вплинути серйозний чином на всі інші чинники і відповідно на діяльність фірми. Це:
•    Група економічних чинників
•    Група політичних чинників.
6.  Опис системи контролю в даній фірмі виглядає таким чином:
•    Створена системи планування співробітниками своєї роботи на тиждень, в письмовому вигляді і надання звіту керівництву.
•    Контролюється своєчасне виконання працівниками поставлених задач.
Мотивування працівників і стимулювання їх діяльності ведеться по нижчеприведений схемі:
•    Преміювання працівників виробничих відділів у разі виконання отриманого завдання дострокове, при відповідній завданню якості.
•    При вдалому проходженні замовлення преміювання всіх співробітників що брали участь в роботі над замовленням.
•    Матеріальне покарання за порушення виробничої дисципліни.
•    Матеріальне покарання співробітників виробничих відділів за неякісне або невчасне виконання дорученої роботи.
•    Матеріальне покарання (аж до звільнення) за халатне відношення до власної роботи.
•    Введення матеріальної відповідальності за псування мат. цінностей що належать фірмі. Характеристики що пред'являються до персоналу,  приводяться в даній таблиці:
Планові    Непланові
- Професіоналізм    - Професіоналізм
- Нестандартність мислення    - Комунікабельність
- Відповідальність    - Відповідальність
- Здатність працювати в колективі    - Виконавливість
- Цілеспрямованість

Стилі керівництва.
Середня ланка менеджерів має ліберальний стиль управління, вища ж ланка - демократичний стиль управління.
Лідерскі якості.
У середньої ланки менеджерів лідерскі якості повинні бути яскраво виражені, особливо у виробничій сфері: вони повинні уміти організувати навколо себе колектив. У вищої ланки менеджерів - не обов'язково. Але обов'язкова упевненість в собі.

7.     Далі описується процедура прийняття управлінського рішення на рівні топ-менеджерів нашої фірми.
•    Спосіб розробки рішення - мозговий штурм.
•    Щотижневі короткочасні планерки
•    Обов'язкові щомісячні зустрічі для розробки стратегічних планів фірми.
Внаслідок роботи по виробленню рішень ми отримуємо наступні види управлінських рішень:  Накази і рекомендації.
Зміст
•    Наказів:
Чітко сформульоване рішення, розраховане на конкретний підрозділ, що підлягає  обов'язковому виконанню.
•    Рекомендацій
Деяке управлінське рішення, направлене на конкретний підрозділ, рекомендаційного характеру, несуче в собі інформацію до роздуму і вироблене для поліпшення роботи установи.
8. Місія нашої організації складається в підвищенні рівня якості праці кадрів . Наша організація внаслідок своєї структурної побудови є одним з соціальних інститутів. Ми здійснюємо комунікаційну функцію в суспільстві, сприяючи підвищенню якості праці, що пропонується , а так само ми є роботодавцями, що саме по собі важливе.
Філософія організації.
Ми носії культури. А того які ми самі залежить те, що ми робимо. Тому співробітники фірми постійно (в міру можливості)  повинні старатися підвищувати свій культурний і освітній рівень. Це може виражатися в безперервному підвищенні свого професіоналізму і розвитку особистих культурних переваг. Необхідно бути ввічливим з всіма абсолютно. Працівники повинні добре виглядати, відповідно до рекомендацій стилістів фірми. У фірмі розроблені корпоративні стандарти на документообіг всередині організації. Керівництво розробляє програму по формуванню корпоративної лояльності. Наприклад спільне святкування різних дат, свят і Днів народжень. Керівництво  повинне бути зразковим прикладом для своїх підлеглих. Керівництву необхідно з розумінням відноситься до помилок або недбалостей своїх підлеглих.
Наприклад, категорично не карати за спізнення на роботу, а попередити, можливо декілька разів. Фірма піклується про здоров'я своїх співробітників і тому періодично орендується спортивний зал для співробітників. На наш погляд вплив внутрішньої культури, спілкування  всередині нашої фірми веде до поліпшення, а головне до прискорення виконання роботи. Завдяки неформальному відношенню до роботи і підтримки такого відношення, у співробітників повинно сформуватися уявлення про роботу над спільною справою, взаємодопомогу, взаємовиручку і злагодженість в роботі. Задоволення від роботи в колективі для кожного працівника принесе очевидні  плоди і послужить позитивною стороною  в розвитку і поточній роботі.

9. Щоб визначити стратегію нашої фірми треба визначити слабі і сильні  її сторони.
•    Сильні сторони:
•    повний комплекс  що надаються клієнту
•    високий творчий потенціал
•    професіоналізм
здатність швидкого реагування на появу нових технологій в сфері рекламного ринку і уміння творче використати новинки що з'являються в результаті Н.Т.П. на благо клієнтів.
Слабі сторони:
На початковому етапі існує проблема замін фахівців людьми фірми, це відбувається завдяки малій кількості колективу і пов'язане з економічними труднощами на етапі становлення організації. Отже доводиться наймати людей з поза.
Перспективні напрями:
•    вихід на регіони
•    розробка know-how
•    розширення переліку послуг
Можливі загрози у зовнішній середі:
•    зміна політичної ситуації в країні, і,  як наслідок, порушення економічного балансу системи.
•    глобальний екологічний катаклізм
•    невиконання зобов'язань з боку клієнтів
•    несумлінна конкуренція
Декілька ефективних заходів щодо досягнення поставлених цілей.
•    бездоганне виконання своїх обов'язків працівниками фірми
•    створення позитивного образу фірми в очах громадськості
•    участь в суспільних акціях пов'язаних з шоу і рекламним бізнесом