...
Конспект уроку: АНТИЧНА ФІЛОСОФІЯ частина 2 PDF Печать E-mail

Мета: продовжити знайомити учнів з особливостями античної філософії, поглядами видатних філософів цієї доби; виховувати шанобливе ставлення до надбань античної філософської думки.

Тип уроку: урок закріплення знань.

Форма проведення: дискусія.

Обладнання: мультимедійне обладнання.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація знань

Бесіда за запитаннями

1. Які особливості античної філософії значною мірою вплинули на подальший розвиток філософської думки?

2. Чому так багато видатних філософів дала саме епоха античності?

3. Якби ви опинилися в цій епосі, то з ким з філософів хотіли б зустрітися віч-на-віч.

 

«Парад філософів»

Презентація філософських шкіл античної доби (музично-театралізована, із супроводом електронних презентацій).

 

«Філософська дуель». Дебати філософських шкіл

Школа висуває свою тезу, доводить її справедливість. Інші школи слухають, потім ставлять запитання, враховуючи власні ідеї та теорії.

Наприклад:

1. «Гілікійська школа» з Мілету.

Теза. Все полягає в «найпростіших стихіях»...

2. «Школа еолійців».

Теза. Ми за метафізику, бо буття є, а небуття — немає...

3. «Піфагорійський союз».

Теза. Початком і кінцем усього світу є Одиниця...

4. «Гілозоїсти» («Сини Геракліта»).

Теза. Усе тече, усе змінюється. Усе є обмін протилежностями.

5. «Платоністи».

Теза. Матеріальне буття — буття неістинне, неіснуюче, міонічне...

6. «Перипатетики» («Ліцей Аристотеля»).

Теза. Як сказав філософ, матерія вічна, вона пасивний елемент Всесвіту, а до руху її приводить форма. Формою усіх форм, Першорушієм Всесвіту філософ визнавав Нерухомого Бога...

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

Підготувати реферати та повідомлення з теми «Філософія Середньовіччя».

 

Яндекс.Метрика >